Dorukgiller

Müşteri: Dorukgiller

Sektör: Endüstri

Hizmet: ADS

Dorukgiller ADS Süreci

%20

Maaliyet Düşüşü

%30

Tıklanma Sayısı Artışı

%39

Tıklama Başı Maaliyet Düşüşü

Analiz

Dorukgiller Ankara’da hayvan sevgisinin doruklara çıktığı bir veteriner kliniği. Minik dostlarımızı sevgiyle tedavi ettikleri de söylentiler arasında 🙂
1

Süreç

Ads anlaşması yapmadan önce 3 kişi(2 hekim, 1 gece hekimi) çalışan Dorukgiller bizle yaptıkları Ads anlaşması sonrasında 6 kişi(3 hekim, 1 gece hekimi, 1 sekreter, 1 temizlik görevlisi) olarak kocaman bir ekip oldular. Bizleri inanılmaz mutlu eden bu başarıyı sizlerle de paylaşmaya karar verdik.Ads anlaşması yapmadan önce 3 kişi(2 hekim, 1 gece hekimi) çalışan Dorukgiller bizle yaptıkları Ads anlaşması sonrasında 6 kişi(3 hekim, 1 gece hekimi, 1 sekreter, 1 temizlik görevlisi) olarak kocaman bir ekip oldular. Bizleri inanılmaz mutlu eden bu başarıyı sizlerle de paylaşmaya karar verdik.
2

Sonuç

Dorukgiller Ads hesabını bize bağlamadan önce ortalama seviyede tıklama ve form alan bir veteriner kliniğiydi. Tabi bu geri dönüşü veriler aracılığıyla değil geri bildirim aracılığıyla elde ettiğimizi de belirtmek isteriz. Performans pazarlamasının %70’inin veriyi ölçümlemek olduğuna inanan uzmanlarımız öncelikle Google Analytics üzerinden gerekli dönüşümleri hesap için kurguladılar. Buton kodları eklenip dönüşümler tanımlandıktan sonra hesap gerekli ölçümlemeleri yapmak için hazırdı. Tabi Google Analytics ile Google Ads hesabını birbirine bağlayarak platformlar arası dönüşüm aktarımını da gerçekleştirdik ki Google Ads’e de istediği verileri sağlayabilelim.Google Ads hesabının kurulumuna geçtiğimizde eski anahtar kelimelerin yanında anahtar kelime planlayıcı, Google otomatik tamamlayıcı, Google öneriler gibi araçların yardımıyla bir anahtar kelime havuzu oluşturduk. Bu anahtar kelime havuzunu benzer anahtar kelimelere göre segmentledikten sonra ilgili reklam grubu ve kampanyaları oluşturduk. Gerekli kurulumlar yapıldıktan sonra ilk ayın sonunda maliyetleri %20 azaltırken tıklama sayısında %30 artış, tıklama başına maliyetlerde ise %39’luk bir azalış ile performans optimizasyonunun ilk meyvelerini toplamaya başlamıştık.Düzenli olarak devam eden optimizasyon sürecimiz içerisinde verim aldığımız anahtar kelimeleri öne çıkartırken verim alamadıklarımızda da farklı stratejilerle devam ettik. 5. ayın sonunda ise Doruk bey’den sayfaya girdiğinizde okumuş olduğunuz geri bildirimi aldık.
3
dorukgiller

Başarı Hikayeleri

Calisma Yuzeyi 1 2

AI klonu oluşturularak girişimcinin dijital içeriklerinden özgün kitap başarısı.

Daha Fazlası
otsimo2

Otsimo, Dijital Melek Yatırımcılık Programı birinci dönem kazananları arasında yer…

Daha Fazlası
k59w3W yildiz mobilya

2014 yılında çalışmalarına başladığımız Yıldız Mobilya, ile 3 yılda toplam…

Daha Fazlası
loader